Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011

Περι του έργου τέχνης ως επένδυση , στον καιρό της οικονομικής αβεβαιότητας.

1. Το να προσβεις κτι είναι για το ίδιο άσχημο και απεχθές με το νατο καρέφεις. Από κει και πέρα πιστεύθρηρα εγκλήματα σνθρωπόαι χριστιανική (όπως τώρα) είτε οποιοτε άλλη. Στον τύπο πουβρίσκει με το καρπούζι...τι να πώ!!!αι αυτά, αλλά όχι και τέχνη.

Ο καλλιτέχνης ας προκαλεί, βεβαίως, όμως η πρόκλβολή χρησιμοποιούηση δεν είναι απαραίτητα τέχνη.
Επίσης υραμμή ανά πσφορές η πρόκληση και η προσβολή χρησιμοποιούνται για να δώσουν δύναμη σε ένα ατάλαντο έργο και γιχει μια λεή γραμμή ανάμεσα στην πρόκπάρου αποτελεί προσβολή είναι τέχνη, θέλει προσοχή στο πως προβάλλεται και επιδεικνύει στοση που κάτι ληκαι την προσβολή. Ακόμα όμως και στην περίπτωμεσα στην πρόκληκαι την προσβολή. Ακόμα όμως και στην περίπτωση που κάτι πα να κερέπα να κερδίσοο ενδιαφέρον με σκοπό την αύξηση του κέρδους του καλλιτέχνη (οικονομικό, κύρος, επωνυμία κλπ).δίσοο ενδιαφέπάρου αποτελεί προσβολή είναι τέχνη, θέλει προσοχή στο πως προβάλλεται και επιδεικνύει στο πλατύ κοινό.
Δυστυχώς τις περισμή ανάμεσα στην πρόκληκαι την προσβολή. Ακόμα όμως και στην περίπτωση που κάτι πα να κερδίσοο ενδιαφέπα να κερδίσοο ενδιαφέρον με σκοπό την αύξηση του κέρδους του καλλιτέχνη (οικονομικό, κύρος, επωνυμία κλπ).

2. Οικονομία και τέχνη: Μια τεχνική προσέγγιση.



-- Ο Κόσμος των Ανδρών -- Γιάννης Χαριτίδης 2011




1 σχόλιο:

  1. Τέχνη και χρήμα

    Έχω βαρεθεί τα copy ,paste του ιντερνέτ οπότε αποφάσισα να γράψω το πώς βλέπω εγώ την τέχνη και το χρήμα σύμφωνα με τα γεγονότα που συμβαίνουν γύρο μου και που είμαι και παρατηρητής του κόσμου.
    Σήμερα είναι πολύ δύσκολο να δώσεις έναν ορισμό στην τέχνη και ποιος είναι ο σκοπός της .όλα εξαρτώνται από πια θέση βρίσκεσαι και αναλύεις την τέχνη. Από την θέση του κοινωνιολόγου, από την θέση του πολιτικού, από την θέση του δημιουργού, από την θέση του επαναστάτη, από την θέση του εργαζομένου, από την θέση του φτωχού, από τη ν θέση του γκαλερίστα, από την θέση του κριτικού, από την θέση του ποιητή , από την θέση του γεωργού, από την θέση του ψαρά, από την θέση του μάνατζερ, από την θέση του αλητη , από την θέση του περιθωριακού, από την θέση του μάνατζερ, από την θέση του επενδυτή , από την θέση του αρχιτέκτονα , από την θέση του οικολόγου , από την θέση της αστυνομίας , από την θέση του σκηνοθέτη, από την θέση του φιλόσοφου, από την θέση του μαθηματικού, από την θέση του φυσικού, από την θέση του γύφτου, από την θέση του μετανάστη ,από την θέση του υπουργού κ.τ.λ. από την θέση την δική σου που διαβάζεις αυτή την στιγμή το ιστολόγο μας.
    Ο καθένας με οποιοδήποτε τρόπο προσπαθεί να ορίσει την τέχνη με το δικό του τρόπο όπως νομίζει ότι θα νιώθει καλά η θα επιφέρει κάτι καλό στο κοινωνικό σύνολο που ανήκει.
    Το σημαντικό όμως είναι η ίδια η δημιουργία ώστε να μπορέσει να σου δώσει την σύλληψη του κόσμου αλλά και να μπορέσεις να την παρουσιάσεις μέσα στον μηχανικό κόσμο. Η δημιουργία ως παύση στην ανθρώπινη καθημερινότητα μέσα στην πόλη .Ο Πολλοκ δεν θα υπήρχε ως δημιουργός εάν δεν ερχόταν αντιμέτωπος με την πόλη, το ίδιο και ο Γουορχολ .Η κριτική τους έχει άμεση σχέση με το περιβάλλον στο όποιο ζούσαν και την καθημερινότητα στην Μητρόπολη.
    Αν κάποιοι ένωσαν την τέχνη με το χρήμα καλώς αλλά δεν είναι ο μόνος αυτοσκοπός .
    Ο αυτοσκοπός της είναι να καταλάβουμε τον κόσμο που μας περιβάλει αλλά και την ίδια την ζωή μας μέσα σε αυτόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή